woensdag, november 24, 2010

Zo lief.................

Dit lieve boekje vond ik in de ramsj bij de Selexys en het is zo schattig!
Een schaapje bekijkt of haar vachtje al dik genoeg is en besluit om het in een mooie kleur te verven en het daarna af te scheren.
Vervolgens brengt ze de vacht op haar brommertje naar een poedel die het voor haar gaat spinnen.
Ze neemt het mee naar huis en wikkelt er bollen van en gaat breien en breien en breien...........
Dan pakt ze wat ze gemaakt heeft in en brengt het op haar brommer naar degene die ze wil verrassen met haar breisel.
Het is zo leuk geillustreerd en het is zo'n lief verhaaltje zonder woorden.
Als breister en fan van prentenboeken kon ik het niet laten liggen.




5 Comments:

Blogger rozemie said...

Er zit volgens mij een romantisch zieltje in jou ! Een prachtig boekje, wat een vonst !

10:23 p.m.  
Anonymous annita said...

Geweldig, leuk om de voorraad prentenboeken zo uit te breiden.

8:16 a.m.  
Anonymous froukje said...

Wat leuk! Wat een prachtig verhaal!

8:37 p.m.  
Blogger Gini said...

Ja, wat een leuk boekje he? Ik heb m ook, maar was het vergeten. Toch eens kijken waar ie is gebleven :-)

9:33 a.m.  
Blogger aafke7 said...

Ontzettend leuk schaap!
eventjes ook koud zag ik...:)

8:05 a.m.  

Een reactie posten

<< Home