zondag, december 12, 2010

Derde Adventszondag

De dieren komen vandaag in het tafereel. De schaapjes in de weide en de os in de stal.
Maria, Jozef en het ezeltje komen steeds dichter bij de plek van bestemming, waar ze op de avond van 24 december aan komen: de stal in Bethlehem.

Beetje bij beetje komt heel het huis in de Kerstsfeer.
De kerstboom hangt weer en boven de eettafel hangt een tak, gesnoeid uit mijn perenboom.
Overdekt met kosmos omdat het al een oude boom is.


De foto's zijn genomen zonder flits om de sfeer beter weer te geven. Helaas wordt dan de scherpte minder.


7 Comments:

Blogger Unknown said...

De sfeer is heel duidelijk, en vind het mooi. Een kerstboom die hangt, heb ik nog nooit gezien :)

9:47 a.m.  
Anonymous Siem said...

Wat ziet dat er super gezellig uit! Krijg nu eindelijk een beetje zin in kerst. Wat kun jij dat toch goed zo'n fijne sfeer scheppen, mooi!Zeker ook omdat je het met ons wilt delen.

1:08 p.m.  
Anonymous froukje said...

Sfeervol hoor! Bij ons is t huis ook inmiddels in kersstijl omgetoverd!

2:18 p.m.  
Blogger Elske said...

Die tak boven de tafel......beeldschoon.
Ook de kerstboom. een idee voor volgens jaar.
Bedankt voor het inkijkje in je huis.

3:52 p.m.  
Blogger Ammerins said...

Leuk zeg, die tak boven de tafel... Ik zou wel willen, maar het kan hier helaas niet, haha... Ik hang nog iets tegen de muur om daar dan de kerstkaarten aan te gaan hangen. Veel zullen dat er dit jaar vast net zijn met al die stakingen... ;)

7:23 p.m.  
Anonymous Annita said...

Wat geweldig, die tak boven de tafel, en de kudde schaapjes is ook al zo leuk. Ik ben inmiddels thuis, helemaal thuis, maar noch ik, noch mijn huis hebben het idee dat het bijn kerst is. Ik zal eens kijken of mijn been het toelaat om daar komende week iets aan te doen.

4:10 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

SFEERVOL! Marijgje

8:41 p.m.  

Een reactie posten

<< Home