donderdag, december 23, 2010

Beetje verdrietig

Erg blij was ik was ik met mijn rondbreinaald van KnitPro, met prachtig gekleurde houten punten. Het breide erg lekker en het vestje werd snel groter.
Vanavond gebeurde het, de grote ramp (op breigebied dan, ik weet dat er vele malen ergere dingen zijn in het leven die kunnen gebeuren). Ik ging zitten en drukte mijn hand op de bank. KNAK.......................neeeeeeeeeeeeeeeeeeee......................mijn prachtige, gekoesterde rondbreinaald.........................geknapt.
Ja, daar word ik dan toch wel even verdrietig van.

6 Comments:

Blogger Overstap said...

Ja, da's balen en net nu voor Kerstmis...Jammer hoor...en ja, ik vind ze ook zo fijn

7:58 p.m.  
Blogger Overstap said...

Misschien geeft mijn nieuwe post over Shetland je wat troost..net vandaag geschreven...

8:00 p.m.  
Anonymous Hanabi said...

Het is mij ook een keer geberd. Een druppeltje seconde lijm heeft em kunnen redden. Misschien het proberen waard?

10:07 p.m.  
Anonymous Siem said...

Ach jee dat is inderdaad balen!!

10:35 p.m.  
Anonymous Annita said...

Ik heb er al verschillende gebroken, 3,5 in hout werkt voor mij niet, vanaf 4 gaat het goed, tot nu toe...

10:48 a.m.  
Anonymous Marijke said...

Ach jee, wat sneu. (Wel een heel mooie kleur garen, trouwens. Een echte 'Tijm-kleur').

11:52 a.m.  

Een reactie posten

<< Home