zaterdag, februari 05, 2011

Sprankje hoop

Heb je ook zo'n last van dit sombere, natte en stormachtige weer?
Loop je te glibberen op je tuin in de hoop al wat bloembolletjes met hun kopjes boven te zien komen?
Vind je de winter ook zo lang duren?
Heb je last van vermoeidheid en een grijs gevoel?
Zit je te wachten op wat meer kleur?

Dan is hier de oplossing!!!
Ga je verheugen op woensdag 2 maart!!
Dan gaat SnB Fryslân een Flashmob organiseren om 18.00 uur op het station in Leeuwarden (alleen verder vertellen aan brei(st)ers).
Iedereen die hiervan de voorjaarskriebels krijgt mag meedoen. Meer hierover valt te lezen op Ravelry bij de Dutch craftersgroep en bij de Frisian crafters. Dus blijf op de hoogte van de ontwikkelingen!
En je kunt nu alvast in de stemming komen door bloemen te gaan breien en haken.
Want aansluitend op de flasmob gaan we de stad opkleuren en fleuren met deze bloemen.
Knitted Flowerpower!!!
Dat zal de winterdepressie zeker verdrijven!


4 Comments:

Anonymous MM said...

Geweldig initiatief meisjes !!!
Heerlijk om kleur rond te strooien.

Ik heb het ervaren !!;-)


marian'ne m

2:27 p.m.  
Blogger dominiqueknitting said...

klinkt aanstekelijk (is dat een woord?). Ik word helemaal vrolijk van de foto's, en van het idee de ganse stad op te 'bloemen'...

12:14 p.m.  
Anonymous annita said...

Ik heb ook zo'n zin in de zomer, ik heb nog steeds het idee dat vorige zomer mij is afgenomen, nu heb ik zin in een echte met lange wandelingen.
Leuk plan!!

10:01 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

OH leuk gaat het zeker worden! heb al 1 bloem af! Marijgje

11:22 a.m.  

Een reactie posten

<< Home