zondag, februari 07, 2010

Tweede plaats.

Zodra het maar even kan ben ik op mijn volkstuin te vinden.
In de winter ben ik vaak met de paden bezig om ze anders aan te leggen en ander zwaar werk. Heel handig om het dan te doen, omdat er in deze tijd nog geen werkzaamheden zijn met zaaien en planten. Ook het onkruid houdt zich nu nog rustig.
Nu was ik deze winter van plan om de groentetuin 'even' weer helemaal anders aan te leggen, maar het weer gooide roet in het eten. Al vanaf 16 december kon ik niks doen, alleen maar elk weekend er heen lopen en kijken hoe 'de bouw' erbij lag.
Maar dit weekend kon ik weer los!!!
Zalig!!
Ik weet dat breien/handwerken een passie voor me is, maar dat tuinieren in mijn volkstuin toch snel de eerste plek overneemt en dat breien naar de tweede plaats zakt.

10 Comments:

Blogger Ammerins said...

Oh, ik zou ook graag weer willen, maar zit nu wat te druk met werk en ziekenhuisbezoekjes... Ga van de week toch ook nog even een keertje gluren. Er moet ook nog wat spul uit de 'oude' tuin...

4:01 p.m.  
Blogger Sylvia said...

Ik ben jaloers! Wat lijkt me dat toch heerlijk, lekker wroeten in de grond en heerlijke groenten uit eigen tuin op de koop toe. Maar ja, naast dat ik er geen ruimte voor heb zou ik niet weten waar ik de tijd vandaan moest halen! Dit is dus nog even een wens voor 'later' :D

4:33 p.m.  
Anonymous froukje said...

Fijn voor je dat je weer 'los'kunt! Nog even en dan wordt het echt voorjaar!

4:41 p.m.  
Blogger Unknown said...

Prachtige foto! En met dit weer buiten, daar krijg je heerlijke rode wangen van, lekker!

8:12 p.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Wij hebben de pijp aan Maarten gegeven wat betreft de volkstuin. Te weinig tijd (gemaakt)..
Ik hoop dit jaar weer veel opbrengst te kunnen zien op je blog en dat je er maar lekker van mag eten!

12:55 a.m.  
Anonymous hannah said...

Wat frustrerend moet het zijn dat je niet kunt werken in je tuin! En de winter duurt nog wel even....

8:29 a.m.  
Anonymous Marijke said...

Heerlijk, die tuin van je. Ik geniet altijd van je foto's.

8:29 a.m.  
Blogger MariekeStAALSMID said...

Wat een geweldige foto en heerlijk voor je dat je weer bezig kunt! Daar ligt echt een stuk van je!

9:41 a.m.  
Blogger baukje said...

Heerlijk is dat weer buiten bezig zijn. Ik herken dat!!!!

11:11 a.m.  
Anonymous annita said...

En nu ligt de boel weer onder de sneeuw, wat zul je balen!! Ik ook trouwens.

11:58 p.m.  

Een reactie posten

<< Home