donderdag, december 31, 2009

Tijd

Uren, dagen, maanden, jaren, vliegen als een schaduw heen.
Kijk daarom goed naar deze dag,
want gisteren is maar een droom,
en morgen is slechts een visioen.
Maar een goed geleefd heden maakt
elke gisteren tot een droom van geluk
en elk morgen tot een visioen van hoop.
Kijk daarom goed naar deze dag.
Spreuk uit het Sanskriet
Geniet van de tijd die je op dit moment hebt en gebruikt.

Dat 2010 een jaar mag zijn waarin we bewust kunnen genieten van het moment.




10 Comments:

Anonymous Siem said...

Prachtig!! En lieve Tijm ook voor jou en de jouwen een heel fijn jaar met vele mooie momenten. En eh ja die kachel komt er maar in ons geval een finoven.

5:50 p.m.  
Anonymous Lida said...

Heel mooi geschreven en zo is het maar net.
Jullie een gezond en gelukkig 2010 met veel plezier.

6:53 p.m.  
Blogger baukje said...

Mooi! Voor jou ook met allen die je lief zijn een goed en gezond 2010

11:31 p.m.  
Anonymous hannah said...

Gelukkig nieuwjaar!!

8:34 a.m.  
Blogger Unknown said...

gelukkig nieuwjaar

10:32 a.m.  
Blogger dominiqueknitting said...

Het doet nadenken...we hollen soms onszelf voorbij, en vergeten te genieten van wat we hebben. Ik wens je een 2010 vol creativiteit en genieten!

12:27 p.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Je hebt altijd van zulke mooie en wijze spreuken, vondsten en foto's.
Voor jou en je geliefden een geweldig, gezond en humorvol tweeduizend-en-tien. Het zal een creatief jaar zijn.

1:57 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

mooi log Tijm en je hebt gelijk.
Ik wens jou en familie een mooi en gezond 2010

marcella
nuttigenfraai.web-log.nl

4:49 p.m.  
Anonymous Lous said...

Prachtige spreuk Tijm, voor jou en de jouwen een gezond, gelukkig en creatief jaar.

1:32 p.m.  
Anonymous Jolanda said...

Ik voel mij zo bevoorrecht sinds ik je ken. Ik hoop dat je ook in 2010 één van mijn inspiratiebronnen bent.

8:54 p.m.  

Een reactie posten

<< Home