maandag, januari 18, 2010

Verlangen naar het voorjaar







11 Comments:

Blogger Unknown said...

Ja, nu kan die elfstedentocht wel weer in de (ijs)kast tot volgend jaar, ik wil net als jij lente....
En wat lace sjaals betreft, na je reactie op mijn blog: zelf dragen is bij mij zeldzaam, maar weggeven is altijd groot succes. De weggeef tas wordt voller en voller....

2:44 p.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Jaaaaa, ik wil ook lente. Weg met die vieze blubsneeuw! Fris groen, zingende vogels...

Zucht..

3:49 p.m.  
Blogger Unknown said...

ja voorjaar! vanochtend nog met de fiets onderuit gegaan ben t zat die sneeuwprut

4:35 p.m.  
Anonymous froukje said...

ja, ik sluit me volledig aan bij bovenstaande reacties, zonnetje, fris groen en zingende vogels astublieft!

5:01 p.m.  
Anonymous annita said...

ik ook!!!

10:03 a.m.  
Anonymous Lous said...

Voorjaar daar verlangen we allemaal naar, heerlijke geuren van de hyacinten.

10:31 a.m.  
Blogger Jonneke said...

Heerlijk, voorjaar! Kan niet snel genoeg beginnen. Weer heerlijk en het zonnetje in de tuin! Zingende vogeltjes als je 's morgens wakker wordt! Bloemen in de tuin ipv kale takken. Ik heb er zin in!!!

1:02 p.m.  
Anonymous Siem said...

Ja zucht!!!

3:28 p.m.  
Blogger MariekeStAALSMID said...

Sorry, leuk en lekker ruikend hyacinten, maar ik wil nog vorst en dat meteen goed, en kunnen schaatsen. Vooruit met die 11stedentocht! we hebben het nu al zo lang zo koud gehad, ben er nu aan gewend, even doorzetten!

4:19 p.m.  
Blogger baukje said...

Wat een prachtige foto's ..... Hier leek het de afgelopen dagen wel voorjaar!!!!!!

8:27 p.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Ja lente, lente! Ik vertaal allemaal voorjaars- en zomerpatronen en dan krijg je echt lente in je kop!

7:04 p.m.  

Een reactie posten

<< Home