zaterdag, januari 09, 2010

Wicked girl wanten

Met dit koude weer draagt iedereen graag warme wanten of handschoenen. Jongste Tijmdochter moet altijd lachen om die van mij, want ze vindt ze net beestjes. Die gedachte inspireerde mij en ik ben met restjes een paar wanten speciaal voor haar, onze Wicked girl, gaan breien.
Warme wanten met een extra. Ze zijn echt beestjes met oogjes en een bekje.
Ze was aangenaamd verrast en ging er gelijk mee spelen (klein filmpje). Leuk dat iemand van 19 dit zo leuk vindt en kan waarderen.




18 Comments:

Blogger Jonneke said...

Wat een grappig filmpje! De wanten zijn echt super leuk geworden.

6:20 p.m.  
Anonymous Siem said...

Ha ha wat een geweldige wanten, word er helemaal vrolijk van en dan dat filmpje, echt heel leuk!!Je wordt er vrolijk van en nog warm ook, heerlijk.

7:02 p.m.  
Blogger Unknown said...

wat een leuke wanten tijm

7:29 p.m.  
Blogger Ammerins said...

haha, wat leuk geworden zeg!!! Als madam volgend jaar aan nieuwe wanten toe is, ga ik ze ook zo maken!

9:32 p.m.  
Anonymous Edith said...

Fantastische wanten! Je dochter heeft een goede smaak. Daar ben je nooit te oud voor!

10:02 p.m.  
Blogger dominiqueknitting said...

Ze zijn heel erg leuk - en je bent nooit te oud om te spelen! Ik wed dat ik mijn xx-jarige dochter hier ook nog warm voor krijg (boven de 20 is leeftijd vermelden delicaat, ook al is het maar net boven die grens...)

10:33 p.m.  
Anonymous hannah said...

Geweldig! Wat een goeie wanten zeg. Leuk filmpje ook.

7:59 a.m.  
Anonymous annita said...

Heerlijk, k hoop voor haar dat ze door blijft spelen tot ze 90m is.

10:38 a.m.  
Anonymous gea said...

hahahaha ontzettend leuk
wordt je helemaal blij van!!! :)))

10:10 p.m.  
Anonymous lous said...

Leuke wanten, het filmpje is echt leuk.

1:02 a.m.  
Anonymous Jolanda said...

Wicked (ofterwijl, fantastisch!)

5:38 a.m.  
Anonymous MarianneP said...

Oh wat een leuke wanten! Zou wensen dat ik ze bedacht had, mijn diepe bewondering!

4:33 p.m.  
Blogger baukje said...

Wat ben je toch creatief en wat een leuk resultaat!

8:33 p.m.  
Blogger MariekeStAALSMID said...

Wow een blog met een filmpje! En wat leuk zijn ze geworden, geen wonder dat ze in de smaak vielen!

9:21 a.m.  
Anonymous berthi said...

Geweldig leuke wanten en het filmpje is enig!!!

1:34 p.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Ze zijn dan ook erg schattig!
Kinderen blijven je verrassen!

9:21 a.m.  
Anonymous Marijke said...

Ha, wat zijn ze grappig.

10:11 a.m.  
Blogger Saskia said...

hahahaha, dikke glimlach hier! :-)

12:59 p.m.  

Een reactie posten

<< Home