zaterdag, februari 13, 2010

Stok achter de deur

Wat kan het helpen om een 'stok achter de deur' te hebben. De druk dat iets toch echt moet gebeuren. In dit geval Ravelry. Ik doe mee aan de Ravelympics 2010. Een soort brei/haak Olympische spelen op handwerkgebied, zolang de echte Olympische spelen duurt.
Ik doe mee met 3 dingen op het onderdeel Wipsdancing, het afmaken van werkjes die maar blijven liggen. En ik kom uit voor de groep Team Fryslan Boppe!
En nu is het eerste werk af, de blauwe tas. Ik ben er erg blij mee!!












11 Comments:

Anonymous Siem said...

En de spelen zijn nog maar krekt begonnen en nu heb je het eerste project al af, geweldig!! nou als je zo doorgaat wordt het Olympisch goud!!

6:57 p.m.  
Blogger dominiqueknitting said...

't is me nog altijd niet duidelijk hoe je daar juist aan participeert. Voor jou is het in elk geval een goede start, proficiat met de mooie blauwe tas;

8:37 p.m.  
Anonymous Lida said...

Mooie tas en wat snel. Ik doe mee met een shawl die ik vandaag heb opgezet, wil hem graag voor de beurs af hebben.

8:38 p.m.  
Anonymous froukje said...

Mooi! Net als Sven z'n goud te pakken heeft ga jij ook goed van star zeg!

10:54 a.m.  
Anonymous annita said...

Wow, wat een supertas. Ik ga vandaag ook vilten!!

11:15 a.m.  
Blogger Annita said...

Ik heb even op ravelry gekeken naar de ravelympics, maar ik snap er helemaal niets van, niet blond, maar grijs. Ik begrijp dat je projecten kunt aanmelden, maar wat nu uiteindelijk de bedoeling is, daar snap ik niets van.

11:23 a.m.  
Blogger MariekeStAALSMID said...

Gouden Tijm! Hij is mooi geworden! Die kleur van dat band is precies helemaal goedhe?! Leve de patatetendeforniturenman! maar vooral leve jou, hij is zo mooi!

11:25 a.m.  
Blogger baukje said...

Prachtig met dat boorduursel erop, maakt het net weer iets aparter. En ik zie dat je ringen hebt gevonden.

2:30 p.m.  
Anonymous hannah said...

In één woord: Wauw!!! Wat een prachtige tas, ik ben sprakeloos...

7:40 p.m.  
Anonymous froukje said...

test 1 2 3!

8:42 p.m.  
Blogger Aal said...

Wat een plààtje! En lekker uniek he, als je zoiets kan creëren (het gewone woord 'maken' past hier niet).

9:23 p.m.  

Een reactie posten

<< Home