donderdag, oktober 09, 2008

Spinnen

Vorig jaar heeft Tijmdochter heel het jaar wekelijks zitten spinnen op school. Eerst met moeite en veel gezucht en gesteun. Later met steeds meer plezier.
Alle gesponnen wol mocht ik hebben. Zo speciaal, garen gemaakt door je eigen dochter.

Ik wilde er wel wat van maken maar had ook niet heel veel. Wel genoeg voor een kussensloopje.
Deze heb ik met veel liefde gebreid.
Een moeder/dochter project.
We zijn er beiden trots op.
Zondag ga ik met een stel SnB vriendinnen op een spinworkshop bij een andere SnB vriendin van ons. Spinnenwielen achter in de auto en een stel enthosiaste dames die alles willen weten over dit mooie ambacht.

14 Comments:

Blogger Unknown said...

Leuk!
Mooi kussen geworden..

En pas op.. spinnen is ZEER leuk en zwaar verslavend..

9:28 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

prachtig!
Afz. zusje van ballee
(echt toeval dat zij al een reactie had geplaatst!)

9:33 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

verslavingsgevaar!!
bij je dochter viel dat kennelijk wel mee. Wat leuk zo'n moeder/dochter productie.

10:16 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat zal tijmdochter poezelig zachte handjes hebben. dat kan ik me nog herinneren van mijn spinavontuur in een ver verleden. Je kreeg er zulke zalig zachte handen van. En het ruikt op de een of andere manier lekker. Het kussen is een dotje. Geslaagd Tijm-duo project!

marcella
nuttigenfraai.web-log.nl

4:54 p.m.  
Blogger Gawy said...

Super tof project! Heb zooo zin in zondag!

8:33 p.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Hij is leuk geworden hoor moeder en dochter

9:51 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat leuk! Echt mooi geworden.

11:12 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat leuk dat je de wol verwerkt die je dochter heeft gesponnen.

Veel plezier morgen bij je spinworkshop.

3:06 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

ohhh wat knap en wat mooi! ja ik heb er ook zin in morgen!

7:14 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Knuffel kussen om te koesteren! Pure samenwerking, echt mooi! Marijgje

10:41 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Nu je de slag te pakken heb, kun je nog meer van die leuke kussentjes maken. Het was leuk he, Lida

7:52 p.m.  
Blogger Mariella said...

Hmmm, mooi en speciaal, heerlijk om zoiets samen te kunnen maken. Wat leuk dat je dochter dat op school krijgt! Ik ga ook weer even lekker spinnen :-)...

8:49 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

super zeg: met wol van je dochter breien. Een erfstuk!

11:53 p.m.  
Blogger Irma said...

Een heel mooi resultaat. Ook een leuk idee om mijn eigen eerste spinsels (a liftemime ago) eindelijk eens in een project te verwerken!

11:35 a.m.  

Een reactie posten

<< Home