zaterdag, september 27, 2008

Toeval

Ik had me voorgenomen om voorlopig geen sokken te breien. Er liggen voldoende in de kast en ik wil nu wel eens andere kledingstukken maken.
Toch kon ik het niet laten. Ik wil gewoon een 'makkelijk-mee-neem-projectje' op de pennen hebben, voor onderweg en op mijn werk. Daar lenen sokken zich uitstekend voor.
Ik had nog leuk garen liggen, namelijk On line supersocke nr 962. Dit is een iets dikker garen dan ik normaal gebruik en is voor pennen 3.
Omdat ik er zo snel geen patroon voor kan vinden verzin ik zelf wel iets met ajour.

Pas toen ik begon met breien, toe-up en twee tegelijk omdat ik dit het allerliefste doe, viel me pas op dat het garen precies uit dezelfde tinten bestaat als mijn jurk.
Wat een toeval zeg!!

12 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Toeval bestaat niet! Wederom prachtige kleuren, zucht, zwijmel

8:40 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

sokken heb je toch nooit genoeg?

8:39 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Tja, wat moet een mens zonder sokken op de pennen en het is toch heerlijk om elke keer precies het goede paar uit de kast te kunnen halen.

9:57 a.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Nou, dan weet je precies wanneer je ze aan kan doen.
En met Toe=up kan je ze net zo lang maken als je wilt. De bol is groot genoeg!

10:21 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Leuk! Moet je eens opletten hoevaak mensen garen kiezen/kopen in de kleur die ze op dat moment aanhebben.

11:35 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Erg geet niets boven een lekkere sok op de pennen te hebben!

4:20 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een prachtig ensemble!!! ziet er gezellig uit.

4:22 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Goed bezig dus als je intuitief zo met een nieuw werk begint! Marijgje

5:39 p.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Denk je dat je de sokken onder de jurk gaat dragen?

9:14 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Zie je nog geen sokken onder die jurk dragen, maar de kleuren van allebei zijn prachtig. En omdat je ze allebei hebt uitgekozen, denk ik niet dat je dit zomaar hebt gedaan. Iets te maken met favoriete kleuren?

10:07 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dat is inderdaad wel héél toevallig! Je weet in ieder geval dat je sokken bij je jurk passen.

8:32 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

passen de sokken ook bij de jurk? ;)een breiwerkje dat bijna vanzelf gaat is altijd wel lekker om achter de hand te hebben. Knap hoor, al dat sokkenbreien

marcella
nuttigenfraai.web-log.nl

6:36 p.m.  

Een reactie posten

<< Home