zondag, september 21, 2008

De EHBS tas

Mensen die van breien houden en stress of spanning ervaren, willen graag een makkelijk project op de pennen hebben, om op die manier tot rust te komen.
Ook is het prettig als het een leuk resultaat geeft, zodat de handeling om spanning af te voeren uiteindelijk ook iets positiefs oplevert.
Zie daar: de EHBS tas genaamd Suzy Q (klik door naar patronen).

De Eerste Hulp Bij Stress/Spanning tas. Echt, het helpt!!
Dit is mijn tweede Suzy Q en ik voel me zeer relaxed, maar ben verslaafd geworden. Inmiddels staat nummer 3 al op de pennen. Nu dus iets vinden om van deze verslaving af te komen.
Gisterochtend ben ik even naar Jellum geweest, een plaatsje onder Leeuwarden. Er zijn pompoenendagen en er worden veel verschillende soorten pompoenen verkocht. Erg leuk voor een tuingek. De zaadjes voor komend jaar zijn ook alweer ingeslagen.

10 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Suzy Q vind ik een regelrechte aanbeveling! Dat ontstressen ook. En bij mij staat ook alweer een pompoen zichzelf tot soep te pruttelen. Dat is dan weer heerlijk van de herfst.

1:06 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hahhaha, ik zal ook een SuzyQ op de pennen zetten!!!!!

3:18 p.m.  
Blogger Ammerins said...

haha, wat een leuk tasje! En de pompoenen, tja, niet gelukt om naar Jellum te gaan. Twee keer raden wie straks even zaadjes bij jou komt bietsen... *bloos*

8:48 p.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Je gaat als een trein. En erg origineel zeg!

9:54 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Leuke tas! Goed advies voor het ontstressen.

Wij hebben dit weekend ook weer voor het eerst in dit seizoen pompoensoep gegeten. Mét pannekoeken.

9:58 a.m.  
Blogger Saskia said...

Ik kan de laatste, ehm, 21 maanden al niks anders dan 'mindless knitting', elke keer als ik iets uitdagends probeer gooien mijn hormonen alles in de war. Dus die Suzy Q gaat ook op mijn lijstje. ;-)

3:02 p.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Oh wat is pompoen toch lekker! Had laatst zo'n hele stevige butternut pompoen, lekker om te bakken, notenzoet gewoon, hmmmmmmm. En ik ben nu al benieuwd naar de volgende Suzy.

10:15 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Leuk die suzies. Hij staat nog steeds op mijn lijst, maar ik ben er nog niet aan begonnen. Het ontstress project voor mij is toch meestal het volgende paar sokken.

6:01 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

ik denk: pompoentas?

5:26 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

hee hou je op? ik ben helemaal niet van de tasjes, maar zo ga zelfs ik voor de bijl!

11:08 p.m.  

Een reactie posten

<< Home