zaterdag, augustus 27, 2011

Winkelverbod

Ze willen mijn geen winkelverbod geven bij Breiparadijs............. Dus kom ik elke keer weer met wat thuis. Dit kon ik niet laten liggen: 26 kleurtjes. Het is Paris katoen van Dropsgaren en in de aanbieding en ja...........dat kan ik dus niet weerstaan. Ik ga er een plaid van haken voor mijn jongste (alsof ik nog niets onder handen had............)

En dan nog iets waar ik zo blij van wordt: ik heb het boek te pakken!!!!

Hij is zo leuk, zoveel mooie foto's, zo fijn om gewoon door te kijken! Daar wil ik ook mee beginnen.



Weet iemand nu nog een winkel waar ik tijd kan kopen??









5 Comments:

Blogger Ammerins said...

Woehahah, onverbeterlijk he... En die winkel met tijd, ik heb gezocht, maar nergens hoor... Mocht jij hem vinden, dan hoor ik dat graag!

4:37 p.m.  
Blogger Bakken, boeken, breien en andere zaken said...

Ik heb het boek vandaag ook gekocht, het is echt erg leuk. Nu nog dde juiste wol zoeken.

Annette

6:47 p.m.  
Anonymous froukje said...

Wauw: zoveel kleurtjes! Wil ik ook!!!

10:54 a.m.  
Blogger Jolanda said...

Geweldig! Het boek moet (al zeg ik het zelf).

6:25 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mooie aankopen en dat boek! me like! Marijgje

2:14 p.m.  

Een reactie posten

<< Home