zaterdag, maart 27, 2010

Stil zitten

...............nee dat doe ik niet, ook al zou je dat verwachten, omdat mijn blog wat stil ligt.
Ik ben eigenlijk elke vrije minuut in de tuin te vinden, ook met vies weer. En ik GENIET!
Maar op textielgebied blijf ik ook bezig, in de avonduren. Ben sokken aan het breien en iets voor Pasen, maar daarover een andere keer.

Omdat een van mijn lieve 'kleine' nichtjes bijna jarig is, ben ik een aardigheidje aan het maken.
Dit aardigheidje geef ik dan alle drie de nichtjes en het jarige jetje krijgt er geld bij kado.
Deze keer heb ik lekkere geurende zeep gekocht en er een zacht vachtje omheen gevilt. Erg leuk om te doen en hopelijk leuk om te krijgen.
Ze kunnen het meenemen in bad of zich er mee wassen, zonder dat het uit de handen glipt, want het vilten vachtje is stroef. Ieder nichtje kan haar lievelingskleur krijgen.
Nog 6 nachtjes slapen, dan is ze jarig.

11 Comments:

Anonymous Siem said...

Oh Tijm wat een geweldig leuk cadeautje, daar zullen ze blij mee zijn denk ik. En wat fijn dat jij zo intens geniet van de tuin, heerlijk om te lezen.

8:42 p.m.  
Anonymous Jeannette said...

Wat een leuke kado'tjes!, wat zien ze er enig uit. Echt een gezellig stel zo bij elkaar.
En héél veel plezier verder van - en met je prachtige tuin gewenst!

8:49 p.m.  
Anonymous MarianneP said...

Wat een enig cadeautje! Ik heb op verschillende logjes wel een gehaakte versie van dit idee voorbij zien komen maar dit vind ik veel mooier. Prachtig die kleuren!

8:18 a.m.  
Anonymous Jolanda said...

Oh, wat mooi!

10:31 a.m.  
Blogger baukje said...

Wat een enig idee!!!! Lekker hè zo in de tuin bezig zijn.....

10:41 a.m.  
Blogger Aal said...

Wat leuk bedacht en gemaakt, het lijken net mooie, gekleurde stenen. Dus de zeep lost vanzelf op en dan blijven deze geinige zakjes over?

10:56 a.m.  
Anonymous froukje said...

ooooh mooi!

5:17 p.m.  
Anonymous annita said...

Wat een leuk idee. Nooit bedacht dat dat zou kunnen werken. In feite zeep met een washandje eraanvast. Krimt het hoesje mee met de zeep?

10:52 a.m.  
Anonymous Annelyse said...

Origineel

11:22 p.m.  
Anonymous Marijke said...

Raar, mijn reacties op een blogspot blog verdwijnen soms zomaar. Nou ja, dan doe ik het nog een keer over:
Wat verzin je toch altijd leuke, vrolijke lieve cadeautjes om mensen mee te verwennen. Een echte kunst!

12:00 p.m.  
Blogger dominiqueknitting said...

ik zou wel jouw nichtje willen zijn...

1:47 p.m.  

Een reactie posten

<< Home