zaterdag, maart 06, 2010

Ben er nog

De laatste tijd schiet het bloggen er wat bij in. Niet omdat ik niks te melden heb op breigebied, maar omdat mijn aandacht bij andere zaken is.
Nu het niet meer vriest overdag, kan ik veel in de tuin doen en ben daar dus elke vrije minuut, als het licht is, te vinden. ZALIG !
Maar als het buiten donker is, dan kruip ik op de bank bij de brandende houtkachel om lekker te gaan breien. Ik ben nu met een tweede Kusha Kusha bezig.
Ook sneup ik elke dag even op internet om bijzondere textieldingen in de gaten te houden. Deze foto's duikelde ik ergens op en vind het inspirerende breisels.
En vanochtend kreeg ik een zeer grote verrassing. Via Ravelry heeft mijn vriendin mij zomaar een patroon van Ysolda opgestuurd. Ik ben er enorm blij mee en was zo verrast !
Ik ga er mooi garen voor zoeken en dan aan beginnen.
Thanks Dear!!!

6 Comments:

Anonymous Siem said...

Wat ontzettend lief en het is zo'n leuk patroon ben er nu mee bezig.
Heerlijk he die zon in je gezicht echt zalig. Morgen beloofd ook weer een tuindag te worden!!

11:25 p.m.  
Blogger MariekeStAALSMID said...

wat een prachtige breisels zijn dit! Mooi hoe die kabels doorlopen om de hals heen. Geniet maar lekker van dit weer, gelukkig is het steeds langer licht, meer minuten om op die fijne plek van je te zijn.

9:43 a.m.  
Blogger baukje said...

Prachtig die kabels en zo mooi verwerkt, maar draagbaar???????

10:13 a.m.  
Anonymous annita said...

Wat een prachtge breisels, wat zijn er toch een creatieve mensen op de wereld. Wel jammer dat ze geshowed worden van die veel te magere modellen.

10:30 a.m.  
Blogger dominiqueknitting said...

hier vriest het weer stevig 's nachts...als ik dan 's avonds moet werken ben ik blij met mijn wanten en sjaal. Maar ondertussen mag ik wel al van lentebreisels dromen... Bedankt voor de inspirerende foto's! (zie ik mezelf wel niet direct dragen, maar toch leuk)

11:15 a.m.  
Blogger Unknown said...

AAAh Liesl won't let you down. Heel leuk om te breien. Ben benieuwd wat je er van gaat maken.

10:36 p.m.  

Een reactie posten

<< Home