woensdag, maart 31, 2010

Lente ??

De lente is officieel al lang begonnen, maar vandaag leek het wel winter of herfst: koude wind wat nu naar storm aantrekt, regen en onweer.
Maar ik blijf zonnig en vrolijk!!
Door de nieuwe zaden die ik mezelf kado gedaan heb na een zware ochtend op het werk.
Door het bloemenzaad wat ik bij het tijdschrift Noorderland kreeg, welke ik via een lieve vriendin mocht ontvangen.
Door de pruimenbloesem in de tak die ik moest snoeien van de boom.
Door de lekkere tuinkers wat staat te groeien en groen staat te wezen op de tafel.
Door de capucijnerszaailingen die de kou al kunnen trotseren en zelfs dit weekend de volle grond in mogen.
Door de biologische pootaardappeltjes die stilletjes liggen te spruiten en in alle rust liggen te wachten tot ze midden april de grond in mogen.




5 Comments:

Anonymous froukje said...

ooh het wordt al aardig groen bij jou! Ik heb ook het éé'n en ander gezaaid!

11:14 p.m.  
Anonymous Marijke said...

Fruitbloesem en tuinkers. Voor mij dé symbolen van het voorjaar. Je blog ruikt vandaag naar vochtige tuingrond.

8:26 a.m.  
Anonymous Jeannette said...

Oh, wat geweldig allemaal! De natuur volgt, tegen de klippen op, haar eigen ritme.

11:07 a.m.  
Anonymous Jolanda said...

He, zijn dat wcrolletjes? Enne, waar heb jij de aardappeltjes gekocht. Je snapt het wel, ik ben jouw moestuinstalker....

9:57 p.m.  
Blogger ali khan said...

grote en mooie delen, ben ik eigenlijk een bezoek op eerste keer naar dit blog andi vinden het erg behulpzaam en informatief, hopen dat u het houden en zal blijven doorgaan met ons te delen
http://www.fashionstylestrend.com/celebrities/best-dressed/

5:44 a.m.  

Een reactie posten

<< Home