zaterdag, november 15, 2008

Superquilt

Deze zomer hebben veel mensen een quiltje van 90 bij 90 cm gemaakt en ik was daar een van.
Vandaag was het dan eindelijk zover dat het eindresultaat getoond kon worden: Een superquilt van 27 bij 11 meter!
Hij werdt onthuld door Kaffe Fasset, wat op zich al een hele belevenis was.
En zo waar, tussen al die quiltjes, heb ik die van mezelf kunnen ontdekken.
De superquilt is een promotiestunt om de expositie in het Fries Museum over quilten extra onder de aandacht te brengen.
De expositie is echt enorm mooi. We mochten vlak voor de officiele opening het al bekijken en we gaan zeker nog een paar keer kijken.




Helaas heb ik de laatste tijd problemen met Blogger. Het internet vliegt er af als ik probeer foto's te uploaden en nu staan ze zelfs in de verkeerde volgorde. Omdat ik al zo lang dit probleem heb en ook al zo lang niet een berichtje heb geplaatst, laat ik het nu maar zo staan.



16 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Oh wat ziet dat er leuk uit, jammer dat ik er niet bij kon zijn. Maar goed in elk geval ga ik de tentoonstelling bekijken.

1:09 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

SCHITTEREND!!! Ik ben zo ontzettend benieuwd naar de quiltexpositie, maar ik ben ervan overtuigd dat deze zéér de moeite waard is. Gieneke Arnolli kennende heeft zij er iets prachitgs van gemaakt.
Gelukkig blijft de expositie niet zo kort staan zodat ik op mijn gemak een geschikte dag kan uitzoeken.

11:11 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ja, erg leuk om bij die opening te zijn!

11:57 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Oh.....wat is mijn oude woonstekkie mooi! Wat jammer dat ik er niet meer woon. Wat een prachtig project en wat leuk om daar je eigen Quilt in te ontdekken.

1:21 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat is hij groot!!! Prachtig kleurrijk geheel.

2:02 p.m.  
Blogger Pim said...

Wow, indrukwekkend!

3:38 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

dat ziet er GEWELDIG uit. Dat je je eigen quiltje hebt kunnen ontdekken.

4:42 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

geweldig, Tijm, wat is de supergrotequilt mooi. Fijn dat jij er zelfs een paar keer heen kunt, bofferd!

marcella
nuttigenfraai.web-log.nl

6:05 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat ziet het er mooi uit! En wat moet het bijzonder geweest zijn om die gigantische quilt te zien. Knap dat je je eigen quiltje hebt kunnen terugvinden.

7:52 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat mooi, In het echt moet het vast indrukwekkend zijn. Vervelend dat blogger niet meewerkt.

8:00 a.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Ik was erbij! Met mijn moeder. Zij quilt wel, maar heeft niet mee gewerkt aan deze superquilt.
Het was hartstikke leuk om jullie daar te zien!
Het was best fris, als de quilt op de grond had gelegen, was ik er onder gaan liggen! hahahahaha.

9:18 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hee, wat leuk!
Ik heb ook meegedaan, net als mijn moeder en mijn schoonmoeder.
Heb ook enorm veel foto's gemaakt, die je kunt terugvinden door op mijn naam te klikken.

Ik vond het allemaal(quilt en tentoonstelling) errug indrukwekkend. Om een goed beeld te krijgen, moet je de tentoonstelling zeker een paar keer bezoeken!

12:52 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een happening! Met echte kippenvelmomenten, fryslan staat weer op de (quilt)kaart.

7:12 p.m.  
Blogger Unknown said...

Gaaf zeg om mee te werken aan zo'n groot project! ziet er ook erg mooi uit.

greetz, Niek

6:47 a.m.  
Blogger DutchJan said...

Misschien kunnen we in de kerstvakantie eens wat afspreken en dan samen naar de tentoonstelling gaan. lijkt me leuk :-)

7:57 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Blij dat je toch een logje hebt gemaakt.

6:55 p.m.  

Een reactie posten

<< Home