zondag, november 02, 2008

Easy sunday afternoon.

Op zo'n herfstige dag als deze is het heerlijk om met een gezellig werkje op de bank te zitten en te genieten van het seizoen. Van het meer donker worden, cocoonen in huis, genieten van het mooist wat de natuur ons brengt, meer tijd met elkaar doorbrengen. Ik vind dit werkje daar precies bij passen. Makkelijk, lief en zo leuk om te maken. Na een wandeling in het bos, waar je de dopjes van de eikeltjes gevonden hebt, met warme koffie en wat lekkers op de bank. Wat restjes wolletjes om je heen en in alle rust onthaasten.
Het patroon en de uitleg vond ik hier.
Leuk om neer te leggen met de echte erbij, of op een herfsttafel. Ook erg leuk om aan kinderen te geven, als gelukseikeltje.

13 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Echt heel leuk!!!

1:07 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat ontzettend leuk om vrolijk van te worden!

2:26 p.m.  
Blogger Rineke said...

Oj wat een cocoonprojekt. t Ziet er schattig uit!

4:13 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Echt leuk! Lekker herfstig

7:45 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dit is echt heel leuk! Het prikkelt de fantasie om ook andere herfstvondsten in een haak of brei-ideetje om te zetten. Heerlijk zondagmiddag werkje!

10:53 p.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Wat schattig zijn ze!

10:59 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik kan niet anders dan me bij de anderen aansluiten: wat ontzettend leuk!! Hier straalt de gezelligheid van af.

8:19 a.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Wat schattig! En je kan ze in elke kleur maken die je maar wilt. Erg leuk

9:16 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

heerlijk, zo'n luie zondag. daar kikkert een mens van op!

8:31 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

ik vínd ze leuk! helemaal vergeten te reageren gisteren want ik bleef erg lang plakken bij je link ;)

marcella
nuttigenfraai.web-log.nl

2:33 p.m.  
Blogger Unknown said...

Ik vind ze leuk. Maar ik ben bang dat ik ze niet ga maken: in dit huishouden komen we er niet aan toe van die pittoreske herfstschaaltjes te componeren. Dan maak je zo'n bakje, en dan wordt het door de heren deze huizes meteen aan de kant geschoven want ze moeten de krant lezen, of zoiets. Maar de foto's zijn ook al helemaal goed voor het herfstgevoel!

4:36 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

wat heb je mooie foto's genomen! (en dank voor je reactie op adriaan's pianospel: hij las het vol trots)

12:23 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een leuk idee!

Ik wens je morgen een super gezellige dag. Dat het een grandioze opening mag worden.

9:39 p.m.  

Een reactie posten

<< Home