dinsdag, november 25, 2008

Stash wegwerken

Op Raverly zijn sommige mensen alweer druk bezig met de komende Handwerkbeurs in Zwolle.
Natuurlijk ga ik ook heen, het is zo dicht bij, maar de aankopen van de vorige beurs liggen nog te wachten om gebuikt te worden, net als zovele andere aankopen. Met andere woorden, ik puil uit in mijn voorrraad! Maar het is al één bolletje minder. Ik heb een paar sokken gebreid voor mijn jongste.
Nu het koud weer is vindt ze het erg lekker om handgemaakte sokken te dragen over haar eigen dunne sokjes (tegen het prikken wat ze toch voelt). Zo heeft ze de hele dag lekkere warme voeten en ze vindt het vet cool om handgemaakte sokken te dragen met van die leuke streepjes.



10 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Eigengemaakte sokken zijn toch het warmst volgens mij. Mooi garen is dit, dit is toch niet dat garen dat je in Rotterdam hebt gekocht? Het is wel een hele mooie kleurstelling! liefs, Marijgje

9:46 a.m.  
Blogger Ammerins said...

Wat een mooi garen, super zo met die streepjes! Welke is dit?

9:56 a.m.  
Blogger Gawy said...

Ze heeft smaak. 't Is namelijk ook vét cool..

10:06 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ja heerlijk die prachtige eigengemaakte sokken hmm. Leuke kleurtjes!!

11:11 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Goede smaak heeft ze, lijkt op haar mem natuurlijk. Het zijn schattige sokken voor een schattig mensenkind.

12:02 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heh, leuke sokken! en een beetje breier heeft een stash nodig, Tijm, net als een timmerman een zaag en een hamer. Gewoon een kast erbij. Of onder-het-bed boxen. Of in de mouwen van de kleren in de kast, daar passen ook nog wel wat bolletjes in. :-)
Lie(f)s

5:10 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een prachtige sokken!

6:53 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wow, supermooi. Ofterwijl, retecool man!

8:19 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Zij blij met jouw stash. Ik vind het zooo leuk dat die meiden van tegenwoordig graag dit soort sokken dragen.

10:31 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Vet gaaf rete cool... en gelukkig heeft Lies veel goeie tips voor stash.

10:54 p.m.  

Een reactie posten

<< Home