donderdag, november 27, 2008

...."Gooi wat in mijn schoentje"....

Van haar heb ik het idee afgekeken. Ik vond het zo leuk, maar had niet echt een reden om het te maken. Tot nu: de Sinterklaastijd.
Ook al zijn de kinderen groot, onze jongste vindt deze dingen toch wel erg leuk om te krijgen. Daarom een voor haar.
En een voor haar vriendin.
Maak van overgebleven sokkengaren en kokertje die om een vinger past, door rond te breien.
De mouwen heb ik gemaakt op een 'automatisch punnikapparaatje' wat ik 32 jaar terug van mijn moeder heb gekregen van de Huishoudbeurs. Ik gebruik het nog steeds, voor koortjes en nu dus voor piepkleine mouwtjes.
De kraaltjes stellen de handjes voor. Gezichtje tekenen en het is klaar!

16 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat een schatjes!

7:41 p.m.  
Blogger Gawy said...

Hihi, hoe bedénk je zoiets. Erg geestig!!

10:02 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

geinig!

8:59 a.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Leuk zeg! Vooral dat punniken is erg slim, het scheelt gewoon heel veel gepruts!
Extra leuk dat je geen hoofdje hoeft, past altijd!

9:24 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Erg leuk en nu maar lekker kletsen doe popjes met zijn 2!!

10:29 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

superidee

10:55 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

och wat vindt ik dit leuk!!!

7:35 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

superleuk! dan vind je deze ook vast leuk, maar dan voor pasen:
even naar onderen scrollen:
http://poppalina.typepad.com/my_weblog/2006/08/french_toast.html

7:45 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat leuk!!!!!

11:13 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ach wat grappig!

12:55 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

wat een scheetjes met leuke truitjes aan! Marijgje

8:03 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Die zijn leuk! Ideetje gaat hier zeker navolging krijgen. De kleintjes hier zijn gek op zoiets. Lekker hele verhalen maken met elkaar! Dank voor de tip!

9:30 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Leuk gemaakt, je moet maar op het idee komen en lekker snel klaar.

9:23 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dat is een leuk idee!

3:38 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

zo leuk, dit ga ik onthouden voor Sophie, als ze ietsje ouder is ;)

marcella
nuttigenfraai.web-log.nl

10:15 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik val in herhaling ; wat een schatjes ! Ik denk dat mijn dochter (6) dit ook wel erg leuk vindt !
Creatieve groet , Ingrid.

11:44 a.m.  

Een reactie posten

<< Home