vrijdag, maart 27, 2009

potato junkie

Moe van een week therapie geven, ben ik zelf toe aan Therapy?
Nou ben ik qua eten totaal geen potato junkie, maar hiervan krijg ik geen genoeg (nummer begint bij 1.09 min).
De biologische pootaardappeltjes liggen stilletjes uit te spruiten om vanaf medio april de grond in te mogen. Ik zal het aardappelschilmesje maar vast slijpen, want ze zijn binnen 100 dagen aarde groot genoeg om te rooien.

Omdat het vreselijk rot weer is (stortbuien, harde wind en maar 5 graden) ben ik nu niet op mijn tuin te vinden, maar zit ik op de bank te lachen om het feit dat het weekend is aangebroken en ik een leuk breiwerkje onder handen heb.


11 Comments:

Blogger Unknown said...

hi,
wat een leuke post, jammer genoeg zit er (nog) geen geluidskaart op mijn computer..

En wat is dat breiwerk waar je mee bezig bent? Prachtige kleuren, is het Kauni?
Fijn weekend!

4:24 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

oe Herma, heb je de mannen weer even nodig? De nieuwe cd is zaterdag uitgekomen, ik moet nog even wennen, en Andys nieuwe kapsel ook nog wat! Marijgje

6:12 p.m.  
Anonymous Siem said...

Ha ha dat was eerst de mail en toen je bericht dus een en ander overlapt elkaar! Maar wat een mooie kleur kauni (toch?). Wat ga je ervan maken?

11:24 p.m.  
Blogger Overstap said...

geniet van je weekend!!

10:41 a.m.  
Anonymous Jolanda said...

mijn therapie is jouw blog!

1:02 p.m.  
Anonymous froukje said...

Hey Tijm, gave log! Hè lekker even wat goede muziek uit m'n speakers!

4:44 p.m.  
Anonymous Marijke said...

Die kleuren zijn zooo mooi! (En die muziek... ehhh, tja... ik word oud, geloof ik.)

7:15 p.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Ach ja in elk geval ben je lekker bezig en zonder rotweer hebben vrolijke mensen geen verhaal te vertellen http://www.youtube.com/watch?v=flDRlrsK1cI

10:38 p.m.  
Blogger Ammerins said...

Zo, ik heb ze ook gehaald, bij de BonBio... Ze liggen hier ook te spruiten. Vandaag heerlijk thuis van het mooie weer genoten, hopelijk is het vanaf donderdag weer mooi droog en waait het niet te hard, want dan heb ik weer wat meer tijd voor de tuin... We duimen heeeeel hard!

8:43 p.m.  
Anonymous yvonnep said...

meid toch, wat een bak herrie! Maar ja, vind je misschien ook van mijn operazangers :-)))) breidingetje is leuk.

4:35 p.m.  
Blogger Linda said...

Ohhhh joehoe!! Da's lang geleden dat ik Therapy? zag. Waarom breit dát niet bij ons in Wouters???

Manman wat ben je weer druk en wat maak je weer veel moois. Ik moet nodig een cursus timemanagement van je.

10:44 p.m.  

Een reactie posten

<< Home