zaterdag, januari 17, 2009

Productieve zaterdag

Lekker dit grijze, druilerige weer. Ik kan me dan lekker neergeven in huis en allerlei leuke dingen doen. Een van die leuke dingen is het volgende: Als tuingek begint het bij mij alweer te kriebelen, maar het is nog te vroeg om actief in de tuin aan het werk te gaan. Dus heb ik vandaag al mijn boeken over de moestuin bij elkaar gepakt en de plattegrond van mijn Warmoestuin uitgetekend. Allerlei plannen bedacht, ideeën vastgelegd en op internet zaden besteld.
Morgen ga ik, ondanks de regen, wel naar de tuin. Ik heb nog bollen die er in moeten en als tuingek en buitenmens deert mij de regen niet.
Ondertussen ligt het breien niet stil. Ik ben met een groot project bezig (een van mijn voornemens voor dit brei-jaar), maar geen kledingstuk; het wordt een tas. Ik ga proberen een vilten 'dokterstas' te maken. Spannend, want het patroon is zelf bedacht.
Ook het voornemen om uit mijn voorraad te breien komt in dit project terug.
De tas is nu nog zo groot dat ik er in kan 'zaklopen'. Als ik er meer dotten opgemaast heb gaat hij in de wasmachine om te vervilten. Spannend!


9 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Superspannend!
Ben zeer benieuwd naar jouw creatieve tuinideeen.

7:07 p.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Inderdaad spannend, ben benieuwd naar het eindresultaat!

8:36 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ja ook ik ben erg benieuwd wat voor tas het wordt! Spannend!

9:04 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Is hij al in de wasmachine geweest?
Vol spannning wacht ik een foto af!
Marijgje

9:18 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

wat een spannend project. Ik ben benieuwd hoe groot hij wordt.

10:16 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Denk aan je.....moet lukken, want taslief ziet er nu al leuk uit! Kan haast niet wachten tot je wasmachinedeurtje opengaat!

6:49 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Nog even geduld en dan: pakjes zaad in de gevilte stippentas,op de fiets naar de tuin en genieten maar.

2:01 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Waarom noem je het een Warmoestuin? En ben ook benieuwd naar je tas! Ik wil ook een dokterstas, maar het liefst een van leer. tja.

10:51 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ben dol op dots dus vind de tas nu al leuk.

9:53 a.m.  

Een reactie posten

<< Home