woensdag, december 24, 2008

Gezegende Kerst

Bij deze wil ik alle lezers van mijn blog een zeer goede Kerst toewensen.
Omring je met mensen die je dierbaar zijn. Neem de tijd voor elkaar. Wees er voor elkaar.
De tijd gaat snel en het leven is onvoorspelbaar. Niets ligt vast en alles kan zomaar anders zijn.
Daarom, geniet van het moment, maak mooie herinneringen. Steek alleen energie in de dingen waar je energie van terug krijgt en waar je blij van wordt.


Hedendaags Mariabeeld.
Yarn: Kidsilk Haze
Pattern: Knitty.com


11 Comments:

Anonymous Anoniem said...

OOK NAMENS TIJMMAN NATUURLIJK, VOOR ALLE BREISTERS, BREIERS EN BLOGGERS!

5:57 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Mooie woorden!Zo waar.

6:45 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat prachtig verwoord! Dank je wel voor deze wijze woorden.

Jullie ook fijne, creatieve feestdagen.

8:15 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Bedankt!
Ook voor jou, fijne dagen!!

liefs!

10:29 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ja en zo is het!!

12:41 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

helemaal

1:06 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Fijne dagen Tijm en Tijmman.

10:44 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Prachtig geschreven! Ook ik wens jou en Tijmman fijne dagen (ik ben een beetje laat met deze wens, sorry)

8:51 a.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Tijm en Tijmman: voor jullie ook een heerlijke kerst, en de allerbeste wensen voor 2009.
(ik had een kerstkaart met dezelfde tekst gekregen)

12:25 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

De Kerstdagen zijn bijna voorbij, toch wens ik jouw en je dierbare fijne dagen en een gezond 2009

7:55 p.m.  
Blogger LMMCRL said...

Lieve Tijm,
Gezegende Kerst en een gezond en gelukkig nieuwjaar.

8:20 p.m.  

Een reactie posten

<< Home