dinsdag, december 30, 2008

Oudjaarsdag

De laatste dag van dit bewogen maar ook bijzondere jaar is aangebroken.
Nog even en we stappen over de drempel, naar een nieuw jaar met nieuwe mogelijkheden en kansen.
Een jaar om nieuwe herinneringen te maken.
Een jaar om door te gaan met de dingen die goed gaan en waar we ons in ontwikkelen willen.


Nu is het een dag van overdenkingen.
Hoe was het afgelopen jaar, wat heb ik er van geleerd en hoe wil ik daar mee verder? Ben ik nog op de weg die ik af wilde leggen, ben ik nog op koers?


Op breigebeid was het leuk het afgelopen jaar. Het volgende is van mijn pennen gekomen:

8 paar sokken,
1 vest,
1 spencervestje,
2 etui's,
5 tassen,
4 sjaals,
2 vingerpopjes,
2 kussenslopen,
2 paar babyslofjes,
1 paar mofjes,
4 mutsen,
1 stukje sjaal voor de Koe sjaal,
13 blokjes voor de Wolhemeldeken.

En ik heb leren spinnen.

Ik wens jullie allemaal een hele mooie laatste dag van dit jaar.
Een dag waarop je je zegeningen mag tellen.






12 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Zo'n laatste dag laat me altijd zo melancholisch voelen! Ik ben ook zeeer benieuwd wat volgend jaar zal brengen! Wat een productief jaar was het voor je! Heb je nog tijd over om te spinnen?? Een heeeel goed 2009 gewenst!
liefs!

8:20 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Tijm, ik wens je een goed en gelukkig nieuw jaar. Ik ben blij dat het beter gaat met je middelste kind en hoop dat het nieuwe jaar jullie veel geluk mag brengen.

Je bent erg productief geweest dit jaar. Ik hoop weer vele mooie maaksels van je te zien.

12:28 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een prachtige woorden lieve Tijm!! Wat een productie had jij dit jaar zeg en dat je het allemaal nog weet!! Een hele goede jaarwisseling en een goed begin voor jou en je gezin en diegenen die je lief zijn en tot in het volgende creatieve jaar dan maar!!

2:53 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Tjonge Tijm je hebt niet stil gezeten!

3:08 p.m.  
Blogger Unknown said...

Hai Tijm,
Wat een jaar he?! En we zijn toch maar bij het einde aangeland...Ik weet niet hoe het met jou ziit, maar bij mij overheerst het gevoel van melancholie en afscheidnemen. Tuurlijk: daarna weer naar nieuwe ervaringen en uitdagingen, maar toch. Tis een weemoedige dag.
En om dan daarna meteen maar goed te beginnen: heb je je vakantie voor de zomer al geboekt? Gaat het goed met je dochter? Heb je nog geschaatst bij Tryater of gewoon rond de Prinsentuin?

Ik wens je alle liefs, alle goeds, alle creativiteit en plezier dat een jaar maar brengen mag. En dat we elkaar op gezette tijden vooral mogen tegenkomen, al is het maar nog zo kort. Liefs, Froukje

3:27 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

een indrukwekkende lijst! het afscheid nemen van een jaar roept altijd herinneringen op aan wat je deed en wie je was. Ik ben blij dat Middelste Kind weer aan de beterende hand is zodat jullie ook kunnen uitlkijken naar een goed en gezond jaar

fijne jaarwisseling!
Marcella
nuttigenfraai.web-log.nl

3:45 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Tijm, ik vind het nooit zo erg om afscheid te nemen van een jaar. Dit jaar was een bijzonder jaar, eigenlijk echt 'ons jaar' - ik moet vooral heel erg denken aan het vorig oud en nieuw toen we erg in spanning zaten. Om 15.00 uur viel het toen allemaal van ons af. Dit jaar voor het eerst een jaarwisseling met veel vreugde en vrienden. Daar ga ik van genieten. Ik hoop dat jij deze jaarwisseling volgend jaar herinnert als een fijne en warme avond. Oja, en wat een productie!

3:59 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Jij bent zeer productief zeg! Ik kan me alleen de tas die je laat zien niet herinneren....of is die niet van jouw hand? Wel prachtig.
Ik wens jou ook een geweldig jaar waarbij ik zeker weet dat je op de goede koers zult varen: de Tijmkoers.

4:34 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wauwwwww.. dat is veel aan creativiteit! Dat zou ik ook wel willen!

Ik hoop dat het voor 2009 net zo'n creatief jaar mg zijn oor je!

11:32 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

deze dagen heb ik altijd (overdrijven is mijn sterkste punt) a rainy night in soho van the pogues in mijn hoofd:

i'm not singing for the future
i'm not dreaming of the past
i'm not talking of the first time
I never thing about the last.

Ik wens je een daadkrachtig 2009

6:59 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een oogst!! En een super tasje.
Ik wens je een geweldig, creatief en productief 2009 met heel veel blogcontacten en hopelijk ook nog eens ergens een echte ontmoeting.

12:44 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

you have been very busy indeed.

I am impressed. It must be all the cold weather that is keeping you inside.

Een nederlands meisje (ahum!) nu ja ik was een meisje toen ik naar NZ emigreerden. Ben ik veel te druk buiten om veel te breien.

Ik zal probeeren beeter te doen in 2009.

10:43 p.m.  

Een reactie posten

<< Home