maandag, januari 05, 2009

Voorpret

Zo begin januari begint het te kriebelen, het aftellen kan beginnen, de vreugde van de voorpret, een verlanglijstje wordt gemaakt.
Ik heb het over de Handwerkbeurs in Zwolle!!
Samen met mijn moeder, zus(je), vriendin, SnB vriendinnen en andere belangstellenden ga ik er op zaterdag 21 februari heen.
Het is zalig om met deze groep mensen tussen al die mooie kramen met prachtig materiaal te lopen en te kletsen met de vriendelijke en behulpzame verkoopsters. Het is gezellig om bekenden van de blogs en Ravelry te ontmoeten. En het is smullen om mooie dingen te kopen en elkaar te laten zien. We genieten erg van elkaars aankopen.

Op de Handwerkbeurs in Rotterdam van afgelopen november, had ik mooi Malabrigo garen gekocht wat nog lag te wachten om gebruikt te worden. Omdat ik graag in Zwolle dikkere Malabrigo wil kopen voor dit project, vind ik dat het andere garen eerst opgemaakt moet worden. Anders puil ik straks uit van het garen.
Gisteravond heb ik weer een Clapotis opgezet.
Ooo wat is dat verslavend breien met dit patroon en dit zalige garen. Ik wil mijn baas wel bellen dat ik voorlopig niet op mijn werk kom en dat ik me lekker nestel op de bank met dit project.

13 Comments:

Blogger Unknown said...

Mooi!

En ik hoop je op zaterdag te zien in Zwollywood!

1:14 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ja, ik ga mee, hoezee! Alsnog de beste wensen voor het nieuwe jaar en veel succes en plezier met je dappere voornemens.

1:53 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ja, ook bij mij begint het te kriebelen. Helemaal omdat ik niet naar Rotterdam ben geweest. En zelfs de afgelopen dagen, toen ik in Noord-Holland was, ben ik niet bezweken voor het verlangen om naar Hoorn of Bergen te gaan en me te laten verleiden door mooie garens.

Mooi garen voor de Clapotis!

2:14 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een prachtige kleuren!! Ik heb ook al zin, maar ja, het duurt nog even. Misschen ga ik ook wel op zaterdag, dan kunnen we elkaar zien.

3:40 p.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Oh hij wordt mooi in deze kleurencombinatie. Ik heb ook wel zin in Zwolle!

6:26 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

oh, bel mijn baas dan ook even... prachtig garen.

9:27 p.m.  
Blogger Gawy said...

Ik heb ook erg veel zin in Zwolle!! En.. ik had lekker vakantie de afgelopen twee weken, dus .. ik heb ook weer een clapotis gemaakt! :)

9:41 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat mooi zeg je clapotis. Heb vrij gevraagd op mijn werk en hoop dat ik dat dan ook krijg, we zullen zien!
Tot morgen??

5:09 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hoi en wij verheugen ons alweer op je bezoek.
groetjes Klazien

6:22 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat wordt ie mooi!haha ik ben ook al aan het aftellen!

7:29 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

wat is er heerlijker dan met dit koude weer op de bank te zitten met een breiwerk. Veel breiplezier!

7:41 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik vrees dat ik dit jaar niet mee ga (moet werken), maar ik laat mij graag door jullie aankopen inspireren!

10:39 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ja, vooral ook gezellig de Handwerkbeurs, met de vertrouwde koppies! Marijgje

3:38 p.m.  

Een reactie posten

<< Home