woensdag, juli 04, 2007

Vilt

Het zal door het vreselijke weer komen, dat ik de laatste tijd zo naar vilt grijp.Vilt roept warmte en omhulling op en dat lijkt nu wel nodig met al die regen. In 3 dagen tijd hadden we hier 60 mml water. Volgens mij is dat net zoveel als er anders in een zomermaand valt.



Ik ben weer begonnen om nog een 'Warme ketting' te maken. Dit is een vilt'dread' met kraaltjes versiert. Ik heb ze in allerlei kleuren.



Mijn dochter had nog een werkstuk van school liggen wat ik mocht hebben. Ik heb er een ketting van gemaakt. Het bestaat uit kleine stukjes vilt'dreads', welke geregen zijn aan visdraad, wat vervolgens gepunnikt is tot een dikkere draad.

ps.Ik was maandag na de dag van het tas maken wel weer erg moe. Balans, balans. Moeilijk!

12 Comments:

Anonymous Anoniem said...

leuke ketting:doet me denken aan kleine chilipeppertjes.

11:32 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Leuk zeg: een ketting van vilt. Ziet er erg mooi uit.

11:59 a.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Leuke ketting, mooie kleur ook. En ja, balans vind ik ook moeilijk, aan de ene kant krijg je energie van leuke dingen doen, maar zelf heb ik dan meestal teveel last van het HetMoetNuAf-syndroom...

3:36 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Leuke ketting!

enneh, balans, dat ken ik ook niet zo goed.

5:23 p.m.  
Blogger Unknown said...

Mooie ketting!

Ik ben gister begonnen met de Mystery shawl, zat daarbij hevig tv te kijken en ging dus omstreeks de 25ste toer onherstelbaar de mist in....Uitgehaald en me voorgenomen dit project wat grondiger en bewuster aan te pakken...

En natuurlijk: doe voorzichtig met jezelf....

11:37 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Leuke kettingen Tijm! Het is inderdaad weer om te vilten. Je zou het koud krijgen met al die regen. Blijf wel voorzichtig met je rug hé! Soms moet je even over je grens gaan om te weten hoe ver die weg is.

11:58 p.m.  
Blogger José said...

Vilt heb ik niet met je gemeen, maar die MS3-uitdaging neem ik aan!
Gisteren weer een toer of 8 gedaan, met de tekening op de muziekstandaard voor me, en ik merkte dat ik steeds 'nog één pendan' mocht van mezelf, al werd het rap donkerder.

10:24 a.m.  
Blogger José said...

Pendan? Wat is een pendan? Ja een pen, dan!

10:25 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heerlijk toch eigenlijk, regenweer. Breien, vilten eindelijk eens die bulten voorraad weg werken! Volgens mij heb je nog lang niet genoeg kettingen, ze zijn zoooo leuk

9:28 p.m.  
Blogger Emmy said...

wat een mooie ketting een heel erg leuk idee In alle kleuren bij iedere outfit een ketting
Ballans ??? ja erg moeilijk

9:47 p.m.  
Blogger Rineke said...

leuk die ketting. Wel op jezelf passen, Tijm! En goede reis naar Guernsey!

2:37 p.m.  
Blogger garnlek said...

This is just so lovely! What a great idea!

8:57 a.m.  

Een reactie posten

<< Home