zaterdag, juni 30, 2007

Even voorstellen

Hier is hij dan Lodewijk (de 14de).
Het was heel erg leuk om hem te maken en ik wil haar daarom hartelijk danken voor het geweldige patroon en het lieve muisje.

Hij heeft al een nieuw baasje en daarom zal ik er nog een breien voor mezelf.

Die voor mezelf zal ik met pennen 1,5 gaan proberen want ik wil een heel kleintje hebben.
Ik ben zo vrij geweest het patroon iets aan te passen. Ik heb snorharen aangebracht en een mondje. Maar wat het meest anders is, is dat ik de benen iets langer heb gemaakt (17 naalden) en dat ik er voetjes aan heb gebreid. Ik heb het op de manier gedaan waarop in het patroon ook de bollingen en vormen gemaakt werden en ik vind het leuk gelukt.

17 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Om verliefd op te worden.. heel schattig!

gr. lydia

5:27 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een schatje!

6:19 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

oh wat leuk issie! de mijne zijn ook grijs en hebben ook een snor :)

8:05 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een schatje is hij geworden!! Leuk dat ze het patroon met iedereen deelt!

9:20 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Enig... ik zag het oorspronkelijke setje op 'haar' weblog! Enig!

10:20 p.m.  
Blogger Angelique den Brok said...

Oh hij is geweldig, patroon heb ik al toegevoegd aan mijn nog-te-breien-lijst. Is hij snel klaar?

12:56 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik heb Lodewijk al op verschillende blogs gezien en hij blijft beeldig!

1:25 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

ook al zo'n lief Lodewijkje !!!!!!! mooi !!!!!!!

7:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een poepertje! erg leuk!

7:39 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een schattig Lodewijkje!

Doeg,
Judith

9:59 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een lieverd!

1:13 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hij is echt te lief.

2:08 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

What a cute and cuddly mouse!

4:39 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

hé leuk, Lodewijk de Zonnemuis ;)

7:10 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat een ontzettend leuk muisje. Ik heb net naar het patroon gekeken en dat ziet er wel erg ingewikkeld uit. Vond je het niet lastig te volgen? Of is het gewoon een kwestie van doen?

8:06 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hij is mooi geworden. Ik ben bij iedere nieuwe Lodewijk weer blij dat er al weer één is. Z'n voetjes zijn lief, ik neig ook naar iets langere beentjes.

10:06 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

hi,hi, wat is hij leuk geworden. En wat een leuk werkje om te doen hé. Ik heb er al 5 gemaakt, allemaal zijn ze weer net iets anders. Ik heb ook de benen iets verlengt en één met een snor. Een mondje hebben ze bij Annita ook al, dacht ik. bij mij is hij op pen 2zwq al een stuk kleiner geworden dus op 1 1/2 vast ook leuk.

Een is er helaas verhuist maar de anderen wonen nog lekker bij mij, maar zaterdag de kleindochters op bezoek !! Zal ik ze verstoppen !??? Of nee gewoon nog meer breien !!

12:24 p.m.  

Een reactie posten

<< Home