vrijdag, juli 06, 2007

Tijdelijk afscheid


We verlaten voor 15 dagen ons prachtige Fryslân. Morgen om deze tijd vliegen we weg.
Ik neem veel breiwerkjes mee, gewoon om daar ook lekker te kunnen kiezen waar ik zin in heb om te breien.


Een van die werkjes is de Mystery Stole 3. Een prachtig project, maar ook een waar ik mijn hoofd erg bij moet houden. Zelf ben ik niet zo'n lace type en ook geen sjaal/stola draagster (net als zij) maar toch vind ik het erg leuk om mee te doen. Voor het spannende, omdat je niet weet hoe het gaat worden en om het idee dat over heel de wereld 3000 mensen hier ook mee bezig zijn.
Elke vrijdag komt er een clue bij. Dus vandaag clue 2. Volgende week zitten we op het eiland en kan ik dus niet uitprinten. Achterop komen???
Nee, ik heb de groep gevraagd of er iemand op het eiland woont en of die voor mij een copy wil maken. En ja hoor, ik kreeg reactie!!!
Deze lieve vrouw brengt mij volgende week clue 3!!!!! We hebben nu al leuk mailcontact en ik heb zin om haar te onmoeten. Vandaag maak ik even een pakketje om haar te kunnen geven als bedankje.


Dus alles is geregeld, zoon woont 2 weken in ons huis als oppas voor huis, beestjes en planten. Breiwerkjes en boeken in de koffer.
Off we go to the wonderfull Island of Guernsey.

Guernsey ...........here we come!!!!!!!

21 Comments:

Blogger Emmy said...

Ik wens je een hele fijn e vakantie en veel breiplezier
en bedankt voor je leuke idee voor het halssieraad ga er zeker meer van amken

8:33 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heel veel plezier. Wij zijn 5 jaar geleden naar G. Op vakantie geweest. Echt geweldig!

Groeten van Annette-h

9:09 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

geniet ervan tijm! en lekker ontspannen, is vast goed voor je rug!

9:23 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heel veel plezier op Guernsey. Geniet van de mooie omgeving en je breiwerk.

9:42 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Een hele fijne vakantie!

10:36 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

He Tijm, wat heerlijk dat jullie het nog tegoed hebben. Hoop dat jullie het net zo fijn krijgen als dat wij het in Noorwegen hebben gehad, alleen dan met wat beter weer.Natuurlijk kom je deze zomer langs met Marijgje, lijkt me hartstikke gezellig, lekker in de tuin. Heb je trouwens ook iemand die je tuin voor je bijhoudt? Die van mij ben ik gisteren een behoorlijke tijd in zoet geweest qua onkruid enzo en als het weer het toelaat vandaag maar verder.
Maar goed, voor jou een hele fijne vakantie, geniet!!! en tot over 4 weken in elk geval.

10:48 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hele fijne vakantie!! Grappig trouwens, dat je dat kon regelen met de Mystery Stole!
groetjes.

10:49 a.m.  
Blogger José said...

Heel veel plezier op het eiland! Wat fijn, die contacten die je zo via een brei-avontuur opdoet, de wereld wordt er groter en kleiner tegelijk van :-)

11:57 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Lieverd, geniet lekker op Guernsey, en wat byzonder dat je die vrouw gaat ontmoeten! Heel veel plezier, liefs M

1:15 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

heel veel plezier op Guernsey, ik zal duimen voor mooi weer (voor wat mijn geduim daarvoor waard is :)
wat een leuk project, die mystery stole, mijn vingers beginnen te jeuken..heb net HzG shawl drie af en NIKS meer om handen :)

4:39 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

een hele fijne vakantie !!!

6:14 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heel veel plezier Tijm en wat is dat toch grappig... sommige vrouwen hebben net zo veel met sjaals en omslagdoeken als anderen met sokken.

7:21 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Fijne dagen!!

8:30 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Een hele fijne vakantie!!

10:39 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Dubbelop genieten.
Breien in een prachtige omgeving!
Heel veel plezier

11:26 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Fijne vakantie en veel plezier.

9:49 p.m.  
Blogger Unknown said...

Heb het goed op Guernsey, en geniet er van....
Tis overigens een prachtige tas geworden!

11:45 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ook van mij: een hele fijne vakantie. Al ben ik volgens mij veel te laat, ik denk dat je al weg bent.
Wat een mooie vilten tas neem je mee. En wat ongelovelijk leuk dat je dat kon regelen voor je mystery stole!

9:27 a.m.  
Blogger odette said...

Mooie tas heb je gevilt. Leuk zo met die 2 verschillende kanten. Vakantie is altijd goed voor lijf en leden. Veel plezier.

3:37 p.m.  
Blogger Guernseygal said...

It was wonderful to meet you - especially as it was on my favourite beach! Hope you had a lovely holiday on our island

10:04 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

o wat leuk dat je haar gesproken hebt! ze heeft mij ook al eens heel vriendelijk geholpen met een patroon. ontzettend aardig is ze, verwacht ik.

1:26 p.m.  

Een reactie posten

<< Home