zaterdag, september 03, 2011

Steunen

Eigenlijk al de patronen die ik gebruik voor mijn brei en haak werk haal ik van Raverly. Daarom hoef ik geen papieren breitijdschriften te kopen. Toch zou ik het erg jammer vinden als dit verdwijnt. Daarom koop ik ze wel, gewoon om de uitgevers te steunen en te laten merken dan ik er wel heel blij mee ben. De Verena is deze herfst weer erg mooi!

Fair Isle breien. Afgelopen vakantie wilden we dit eiland bezoeken. Helaas, door de zware wind van de laatste dagen is het niet gelukt. De kans om niet terug te kunnen was te groot en dan zit je gelijk een aantal dagen vast op dit wel wonderschone eiland.

Geweldig hoe het breien elk seizoen toch weer op de catwalk verschijnt. Ik vind vooral het 3d effect erg boeiend aan deze trui, net als het kleurverloop.

Prachtig, zo'n stoere trui. Helaas hoeft het niet echt meer, nu we overal CV hebben

Wat heeft dit vest een prachtig silhouet.

Niet mijn kleur, maar wel erg boeiend hoe de trui 3d wordt door de 'platte knoop' in het breiwerk.

Nog een mooi voorbeeld van 3d in het breiwerk.

Moderne en stoere variant op het Fair Isle en Noors breien.

Boeiend leesvoer.

En nog wat interieur design.


Al met al een leuk blad om in je bezit te hebben.






















1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Er stonden deze keer veel dingen in die ik erg mooi vind.
loesje

7:48 p.m.  

Een reactie posten

<< Home