vrijdag, september 02, 2011

Jarig Jetje

Mijn jongste nichtje heeft de leeftijd met twee cijfers bereikt, vandaag is ze 10 jaar geworden.
Als tante die gek op alle drie is maak ik altijd, als er een van de zusjes jarig is, een aardigheidje voor alle drie. Maar dit keer twijfelde ik een beetje, zouden deze grote meiden, van nu 10, 11 en 13 jaar, het nog wel leuk vinden om iets eigen gemaaks van hun 'oude' tante te krijgen??
Ik heb het toch gedaan, vooral omdat ik het veel te leuk vind om iets voor ze te maken. Dit keer armbanden van sokkengaren. Bovenste twee zijn gebreid op pen 2 en onderste is gehaakt op naald 1.75.


Jongste van mij showt de armbanden even, terwijl ze haar nieuwe IPhone aan het inrichten is. Ze is komend jaar een soort voorlichtster voor haar studierichting aan de HKU en heeft de mobiel van haar opleiding gekregen om scholieren en studenten uitleg te geven over de richting die ze doet. Een speciale facebook account bijhouden en haar foto komt op een stadsbus in Utrecht. Mooie bijverdienste en ook mooi dat ze een jaarlang een IPhone 4 mag gebruiken.


Maar dit even ter zijde...............





De nichtjes waren er blij mee, zeiden ze.


Wel heb ik hen gevraagd mij vooral te waarschuwen als ze de 'prullaria' van Tante Tijm niet meer zo leuk vinden. Want ik wil ze beslist niet in verlegenheid brengen.









1 Comments:

Blogger Jolanda said...

Wow, wat een geweldig cadeau!

(psst, ik heb een nieuwe blogprovider: indelappenmand.blogspot.com)

11:34 p.m.  

Een reactie posten

<< Home