donderdag, oktober 20, 2011

Verwennen

Soms is het gewoon even nodig, mezelf verwennen. Daarom heb ik 2 mooie brei tijdschriften gekocht. Een is deel 3 van een reis om de wereld vertelt met sokkenpatronen. In de andere staan mooie patronen voor vesten en truien.Ook kwam ik in de boekenwinkel onderstaande boek tegen. En ook nog eens met 50% korting.
Als handwerkster kon ik het niet laten liggen.

Het is engelstalig en geschreven door Jo Waterhouse. Het vertelt over diverse kunstenaars die via handwerken zichzelf uitdrukken.

Zoals Howie Woo, die ik ken via Ravelry. Hij maakt grappige voorwerpen met haken om deze vervolgens te gebruiken in video's die hij maakt.

Werk van Patricia Waller. Ook al eens beschreven in de Textiel Plus.

Kruissteek op oude voorwerpen van Severija.

Werk van Naomi Ryder.

Een hoofdstuk over Knitta Please.

Borduursels op porselein van Diem Chau.

En merklappen in een nieuw jasje van Kate Westerholt



Daarnaast nog veel leuke, boeiende en inspirerende kunstenaars en hun werk.

Wat een kadootje om dit te vinden!





















5 Comments:

Blogger Jonneke said...

Geniet maar lekker van je cadeautjes! Lekker op de bank, kopje koffie erbij en genieten maar!
Groetjes, Jonneke

7:31 p.m.  
Blogger Annita said...

Helemaal goed om jezelf eens te verwennen.
Ik geniet ook regelmatig van dat haakwerk van die chinees/japanner(?).

11:04 p.m.  
Anonymous froukje said...

wauw mooie aanwinsten!

7:32 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Wat heb je een goede aankopen voor jezelf gedaan! Waarom wachten tot een ander ze je geeft, te mooi om te laten liggen! Marijgje

8:06 p.m.  
Blogger Jolanda said...

Dat is het!
Ook ik ga mijzelf verwennen.
Nu er minder mij is om van te houden, vind ik wel dat ik een cadeautje heb verdiend!

11:24 a.m.  

Een reactie posten

<< Home