zondag, september 25, 2011

In stilte genieten

Van de zonsopgang boven het mistige landschap, tijdens een treinreis.

De zoete frambozen

De bloemenzee in de tuin.


De druivenrank die veel vruchten geeft, terwijl zijn start zo armetierig was.



Kardoen, herinneringen aan vroeger.

Stoofpeertjes, die mijn vader vroeger voor mij schilde.

Zonlicht opgeslagen in de rozenbottel.

Een klein deel van de rijke oogst courgettes en pompoenen.

Tassen vol met appels, lekker ruikend en zalig in de appeltaart.

Trots met eigen oogst van de tuin komen.

De geur van aarde aan en in de rode bieten.

Een foto gekregen van mijn zoon, met pompoenbier er op. Aan de andere kant van de oceaan denkt hij even aan me en stuurt dit op.


Zoveel om enorm dankbaar voor te zijn.























8 Comments:

Blogger MoniqueB. said...

Geweldig mooie dingen om dankbaar voor te zijn. Het is een gave om ze op te merken! Niet iedereen ziet hier meer de waarde van in, en dat is jammer.
Eet smakelijk en lekker na-genieten

10:59 a.m.  
Blogger Marianne schrijft over Beleef said...

Mooie foto's. Ik wil het wel ruiken ook...

1:38 p.m.  
Anonymous Jeannette said...

Ik rook de geuren bij het zien van jouw mooie foto's...

4:56 p.m.  
Blogger Gea said...

zucht, hoe herkenbaar
mooi beschreven

8:32 p.m.  
Blogger Jolanda said...

Wat heeft de aarde je een prachtige oogst gegeven.

11:49 a.m.  
Blogger dominiqueknitting said...

inspirerende foto's! genieten van de herfst...

1:10 p.m.  
Blogger Annita said...

Wat een heerlijkheden allemaal. Ik zou er zo voor naar Friesland rijden ;).

1:41 p.m.  
Anonymous Anje A. said...

Je foto's helpen mij door de eerste afschuwelijke week na mijn 2e chemo... En inderdaad: toch ook zo veel om dankbaar voor te zijn! O.a. jouw blog, waarvan ik al zo lang geniet! Dank je wel!

8:17 a.m.  

Een reactie posten

<< Home