donderdag, mei 14, 2009

Sock story 2009

Weer terug in ons vlakke land.
Wennen aan de drukte, de verplichtingen die weer komen.
Nog nagenietend van al het moois wat we gevonden hebben op Jersey: prachtig weer, schitterende natuur, rust rust rust en stilte, eindeloos lopen over de cliffpaden en de Green lanes, elke dag real English breakfast wat begon met porridge, vriendelijke mensen, beleefde honden en mooit tuin en brei tijdschriften.

De Salida is door dit alles niet helemaal afgekomen. Ik had het gewoon te druk met het eiland in me opnemen. De haven van Rozel bay.
Op weg naar Devils Hole.

Ons verblijf op Jersey, the Undercliff Guesthouse. Prachtig gesitueerd aan een weggetje met haarspeldbochten naar Bouley bay. Vanuit mijn bed had ik uitzicht op de prachtige tuin, daarachter de zee met aan de horizon Frankrijk en 's avonds de lichtjes van de kust en de vuurtoren.


Op de dag van vertrek stormde het en hebben we genoten van het uitzicht vanuit Bouley Bay achter glas.



16 Comments:

Blogger patricia said...

grappige foto's

6:16 p.m.  
Blogger Mariella said...

Oh, wat een idee om zo je vakantie te beschrijven! Leuk om zo te zien waar je bent geweest, lekker weg in ieder geval.

8:56 p.m.  
Anonymous Gea said...

waw,
wat mooi daar!!

je sok trouwens ook :)

9:55 p.m.  
Blogger Unknown said...

wauw, dat is nagenieten! En wat een prachtige sok zal dat worden!
Klinkt als een heerlijke bijkomvakantie, en nu: welkom terug!

10:06 p.m.  
Anonymous hannah said...

Froukje vertelde me gisteren dat je alweer terug was. Wat een prachtige foto's. Ik vind jouw sock story altijd weer erg leuk.

6:31 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Oh wat een geweldige foto's weer! Ja hoor, Jersey komt op mijn lijstje, "waar-ooit-nog-eens-te-gaan?" Marijgje

9:00 a.m.  
Anonymous Marijke said...

Wat mooi, wat mooi. Zowel de sok als de foto's van Jersey. Bedankt dat we mogen meegenieten.

9:14 a.m.  
Anonymous annita said...

Mooi eiland, ik vind het erg leuk dat je toch weer "land vanuit het perspectief van de sok hebt gemaakt" Ik zien allerlei reis verhalen verschijnen, allemaal stukjes wereld waar ik ook nog eens heen wil.

10:31 a.m.  
Anonymous Jolanda said...

Welkom thuis.
Wederom fantastische foto's!

8:06 a.m.  
Anonymous Siem said...

Ziet eruit als een prachtige vakantie, heerlijk!! Ja hoor Jersey komt ook op mijn things to do lijstje! En je Salida wordt prachtig volgens mij.

4:38 p.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Wat een PRACHTIGE kleur sok! Echt heel mooi. Het eiland steekt er prachtig groen bij af.
Lekker relaxed. Breien kan thuis ook nog toch?
Fijn dat je er weer bent.

8:24 p.m.  
Blogger Overstap said...

Wat wordt dat een mooie sok en fijn dat ik kan lezen dat je erg hebt genoten en bij bent gekomen

11:41 a.m.  
Blogger LMMCRL said...

Wat is het daar toch mooi en rustig,in zo'n landschap handwerken lijkt me heerlijk, mooie sok, kijk ook eens op www.martaandthe.blogspot.com, een jong iemand die leuke gebreide dingen maakt.

11:46 a.m.  
Anonymous froukje said...

Ooooh wat een prachtige foto's!

1:41 p.m.  
Anonymous yvonnep said...

Wat een prachtig land is het toch en joh, wat zou het dattie sok niet is afgekomen, als je maar genoten hebt. En dat is het geval zo te zien.

2:02 p.m.  
Blogger Unknown said...

Dat ziet er allemaal goed uit! de sok en Jersey ook. welkom trug.

7:53 p.m.  

Een reactie posten

<< Home