zondag, april 19, 2009

PDF bestand van de slofjes


Beetje bij beetje leer ik steeds meer bij op computer en internet gebied.

Toch merk ik wel dat ik een 'oude taart' ben, want de kennis die ik opdoe, sijpelt ook weer langzaam weg, waardoor ik vaak hulp moet vragen voor iets wat ik eerst wel kon. Gelukkig wil zoonlief zijn 'oude moeder' wel eens helpen, dus vandaar dat ik nu het sloffenpatroontje in een PDF bestand heb kunnen zetten.

Nou zelf nog eens leren hoe ik daar foto's bij zet, net als bij haar patronen.

5 Comments:

Anonymous annita said...

Lieve slofjes.
Ik schrijf mijn patronen met plaatjes in WORD en het WORD bestand zet ik dan om naar een PDF. Daarvoor heb ik een keer een programmaatje gekocht: deskPDF. Je kunt soms ook wel een WORD naar PDF omzetter vinden op het internet, maar ik heb gemerkt dat die, als je plaatjes gebruikt, veel te grote bestanden maakt. Als je dat prettig zou vinden, mag je wel eens een WORD bestand mailen, dan stuur ik je het PDF-bestand terug.

9:25 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Jaaa, daar zijn ze. Persoonlijk vind ik het belangrijker dat jij kunt breien en ontwerpen, zoonlief kan dan gezelllig voor mams dat computerstuk doen, ieder zijn eigen kwaliteiten! Marijgje

9:39 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Jaaa, daar zijn ze. Persoonlijk vind ik het belangrijker dat jij kunt breien en ontwerpen, zoonlief kan dan gezelllig voor mams dat computerstuk doen, ieder zijn eigen kwaliteiten! Marijgje

9:39 a.m.  
Anonymous froukje said...

herkenbaar hoor, sommige nieuwe dingen daar moeten we nu net wat meer moeite voor doen om het te onthouden!

10:26 a.m.  
Anonymous hannah said...

Prachtig toch al die mogelijkheden met computers en Internet. Maar soms is het inderdaad niet eenvoudig om er achter te komen hoe het allemaal moet.

Gefeliciteerd met je patroon.

8:10 p.m.  

Een reactie posten

<< Home