zondag, december 11, 2011

Babyalpacasilk cardigan

Naast het breien van kerstballen en figuurtjes voor het kersttafreel heb ik, zoals gebruikelijk, nog veel meer op de pennen staan. Een van de WIP's (work in progress) heb ik vandaag afgekregen.

Een vestje wat topdown gebreid wordt. Het garen is van Drops Babyalpacasilk. Zalig zacht en mooi poederig van kleur. Ik kocht het bij Breiparadijs en voor wie er nog zin in heeft, het is tot eind deze maand in de aanbieding!

Met Kidsilk haze heb ik er een labyrint op geborduurd.

Het zit zalig, lekker zacht, licht en niet al te warm.











9 Comments:

Blogger Klazien said...

Erg mooi. Ik vind het labyrint erop mooi.

6:40 p.m.  
Blogger Jonneke said...

Mooi vest! Dat labyrint erop maakt het echt bijzonder!
Groetjes, Jonneke

7:02 p.m.  
Anonymous froukje said...

Prachtig! Je zult deze vast vaak dragen, staat/past erg mooi!

9:12 p.m.  
Blogger Aal said...

Een heel mooi basisvest met toch weer iets aparts er op! Hier zul je vast veel plezier van hebben.

9:45 p.m.  
Blogger Unknown said...

mooi en vast erg zacht

4:13 p.m.  
Blogger mevrouw Opdebank said...

Mooi! Combineert vast goed.
Heb trouwens delen van je blog gelezen. En volgens mij heb je een hele mooie tuin!

8:02 p.m.  
Blogger Annita said...

Het zier eruit als een heerlijk vest.

9:40 a.m.  
Blogger MoniqueB. said...

Oh mooi! Lekkere kleur ook, staat je goed! En in de zomer lekker om je heen wanneer je gaat fietsen of zo.

8:33 p.m.  
Blogger Jolanda said...

Het labyrint maakt het helemaal af! Mooi.

10:12 a.m.  

Een reactie posten

<< Home