woensdag, december 07, 2011

Kerstballen

Op 27 augustus rolde mijn eerst kerstbal van de pennen. En na die eerste volgenden er meer, met dit als resultaat.






Om in de sfeer te blijven draag ik kerstsloffen.

Zo zijn we ongemerkt in de laatste maand van dit jaar beland. Ik zeg het vaker, maar waar blijft de tijd. Zoals mijn vader altijd zei: "Uren, dagen, maanden, jaren vliegen als een schaduw heen". De gebreide kalender van 2011 mocht ik na het eind van een dag steeds een stukje afrafelen. Weer een dag voorbij, weer wat steken eraf. Zodat er nu een dikke opgewonden bol ligt met alle dagen die verstreken zijn. Met nog maar een kleine stukje 2011.

Maak er wat moois van.


















8 Comments:

Blogger Aal said...

Dat is nog een hele serie geworden he? Ik vind ze prachtig! Als de Kerststal klaar is, wil ik ook nog een paar maken en aan een tak horizontaal voor het raam hangen.

6:07 p.m.  
Anonymous Marijke said...

Ooo, wat sfeervol. Jij bent in ieder geval op tijd begonnen. (Ik heb pas mijn eerste klaar.)

8:16 a.m.  
Anonymous froukje said...

Prachtig! Al mooi in de kerstsfeer. Het is idd zo dat de tijd sneller gaat, zo komen we in 2012 in een overgangs jaar. 'uren dagen, maanden jaren vliegen als een storm voorbij!'

9:25 a.m.  
Blogger Elske said...

Dat kan niet anders dan dat het een GEWELDIGE kerst wordt daar bij jullie!

11:20 a.m.  
Blogger Annita said...

Prachtig, de kale tak, de ballen, lichtjes, ik zie de blaadjes al verschijnen, want daar gat de zonnewende toch heen, meer licht en uiteindelijk weer blaadjes aan de bomen.

12:01 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Beste Tijm,
Wat sfeervol! Wat knus! Ik heb enige weken geleden het kerstballenboek gehad, maar aangezien ik enorme ruzie had met mijn eerste sokkenbreiproject, durfde ik de kerstballen nog niet aan. Hopelijk ben ik volgend jaar zo ver. Geniet ervan!
Hartelijke groet,
mevrouw Opdebank

2:03 p.m.  
Anonymous Jeannette said...

Wat geef jij toch altijd een mooie, aparte draai aan alles... Zo sfeervol en kunstzinnig..
Geniet van deze tijd!

8:54 p.m.  
Blogger MoniqueB. said...

De Kalender is brilliant!!!! Wat een verschrikkelijk leuk idee.
Ga je nog wat met de wol maken??

Ik wens je alvast een hele warme kerst

8:34 p.m.  

Een reactie posten

<< Home